Затвори

Conditions and right of return

Produsele livrate de www.leonardo-optics.ro sunt în ambalajul original, sigilate. De asemenea, unele categorii de produse comercializate prin intermediul platformei online sunt produse care, prin natura lor, nu mai pot fi returnate după desigilare.

Cumpărătorul/Clientul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Produs pentru care deja s-a plasat o Comandă confirmată de Vânzător, denunțând unilateral, în scris, contractul la distanță, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea Produselor, fără penalități, fără invocarea vreunui motiv, precum și fără a suporta alte costuri decât cele aferente returnării Produsului. În această situație, Cumpărătorul/Clientul este obligat să nu desigileze Produsele. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expiră în termen de 14 zile de la:

- ziua în care Cumpărătorul/Clientul intră în posesia fizică a Produsului/Produselor dintr-o Comandă.  

- ziua în care Cumpărătorul/Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs dintr-o Comandă, în cazul în care Cumpărătorul/Clientul efectuează o Comandă pentru produse multiple care vor fi livrate separat.

Apelând la dreptul de denunțare unilaterală a contractului, Cumpărătorul/Clientul va trebui să suporte costurile returnării Produselor. În cazul în care Cumpărătorul/Clientul decide să se retragă din Contract, acesta va trimite, în scris, către Vânzător, solicitarea sa de retragere și/sau retur pe email la adresa: e-shop@leonardo-optics.ro. După primirea solicitării de retragere și/sau retur, Cumpărătorul/Clientul va primi via e-mail, whatsapp, prin SMS sau telefonic, datele necesare pentru realizarea livrării de retur a produselor către Vânzător.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, în cutia originală, cu etichetele intacte, accesoriile complete, să nu fie deteriorate și să fie însoțite de certificatele alături de care au fost livrate, în caz contrar rambursarea sumelor achitate nu va avea lor. Produsele se vor returna la adresa din mun. Bucuresti, Sector 1, Strada Ion Cimpineanu, nr 11, Modul Q, camera 407, Union International Center, etaj 4.

Cumpărătorul/Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii Produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calității și funcționării produselor. Dacă Produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca nou, Leonardo Optics își rezervă dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea lui în stadiul inițial (dacă este posibil), pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea Produsului ca second-hand, sau, la opțiunea Cumpărătorului/Clientului, se va proceda la reexpedierea Produsului pe cheltuiala acestuia din urmă.

Cumpărătorul/Clientul nu va suporta costurile de transport pentru returnarea Produselor în cazul în care a primit un Produs care prezintă defect de fabricație sau un Produs diferit față de cel comandat.

În cazul în care Cumpărătorul/Clientul solicită un alt Produs, acesta va achita diferența de preț în cazul în care produsul solicitat la schimb are un preț mai mare decât produsul achiziționat inițial. Leonardo Optics va trimite Produsul solicitat la schimb după ce Cumpărătorul/Clientul a returnat produsul achiziționat inițial.

Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat este de maximum 14 zile calendaristice de la data la care Produsul returnat a ajuns la adresa specificată de către Vânzător pentru retur (cea indicată mai sus). După primirea Produselor complete, conform facturii, Vânzătorul va inspecta starea acestora, respectiv dacă sunt nedeteriorate și se regăsesc în starea inițială precomandă, iar în caz afirmativ, va proceda la rambursarea către Cumpărător/Client, în termen de maxim 14 zile lucratoare, a sumelor achitate, astfel:

- pentru Comenzile achitate ramburs (la livrare) -> prin restituirea contravalorii Produsului în contul bancar transmis de către Cumpărător/Client Vânzătorului, prin formularul de returnare via email la adresa e-shop@leonardo-optics.ro

- pentru Comenzile achitate prin transfer bancar/virtual POS ->prin virament/restituire în contul din care a fost efectuată plata.

Leonardo Optics SRL va rambursa sumele plătite de către Cumpărător/Client pentru livrarea produselor, în termenul stipulat supra, fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor. Leonardo Optics are dreptul să amâne rambursarea sumelor până la data recepționării Produselor care au făcut obiectul vânzării. Leonardo Optics își rezervă dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au făcut 3 retururi consecutive în ultimele 12 luni calendaristice.

*Returul nu poate fi efectuat la easybox.

Exceptări de la exercitarea dreptului de retragere:

- produsele sigilate ce nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător/Client (ex. lentile de contact); conform art. 16 punctul e) din OUG nr. 34/2014 (ex. ambalajul lentilelor de contact, blisterelor și flacoanelor sunt deteriorate).

- produsele confecționate după specificațiile prezentate de către Cumpărător/Client sau personalizate în mod clar (ex. produse efectuate pe bază de comandă); conform art. 16 punctul c) din OUG nr. 34/2014 (ex. ochelarii de vedere realizați după prescripție medicală).